Masaż

I. MASAŻE RELAKSACYJNE

1. Masaż gorącymi kamieniami bazaltowymi.
ok. 55 min.

Jest zbawienny dla zmęczonego, zestresowanego ciała i umysłu,relaksuje i regeneruje ciało.
Ciepło płynące z kamieni oraz spokojne, powolne ruchy podczas wykonywania masażu, pozwalają na maksymalne rozluźnienie mięśni napiętych po całym dniu pracy.

2. Masaż stemplami ziołowymi. ok. 55 min.
Masaż stemplami uśmierza ból, napięcie mięśni, usuwa toksyny i pobudza organizm do regeneracji i odbudowy komórkowej. Intensywnie wydzielający się zapach oraz ciepło ze stempla sprawiają, że ciało i umysł są zrelaksowane.

3. Masaż relaksacyjny. 40 lub 55 min.
Wykonywany jest powolnymi ruchami o działaniu antystresowym i uspokajającym. Pozwala pozbyć się napięcia na całym ciele. Sprzyja regeneracji sił i likwiduje negatywne skutki stresu.

4. Masaż świecą aromatyczną. ok. 55 min.
Pozwoli Ci się zrelaksować i zapomnieć o troskach dnia codziennego. Masaż świecą aromatyczną sprawia,że skóra staje się nawilżona, gładka i aksamitna w dotyku. Przynosi ukojenie skórze i poprawia jej kondycję.

5. Masaż twarzy, szyi i dekoltu. ok. 40 min.
Działa relaksująco i odprężająco oraz pozwala się pozbyć zmartwień. Zabieg rozluźnia napięte mięśnie, zapewnia prawidłowy przepływ energii,uspokaja i wycisza,usuwa objawy stresu i niepokoju,likwiduje napięcie, bóle głowy i sztywnienie karku.

II. Body shaping

To jedno z najbardziej efektywnych urządzeń modelujących sylwetkę oraz redukujących cellulit. Jest to masaż próżniowo-ssący który działa na skórę i podskórną tkankę tłuszczową. W wyniku zabiegu następuje likwidacja cellulitu poprzez rozbicie komórek tłuszczowych. Blizny i rozstępy stają się mniej widoczne. Najczęściej zabieg wykonuje się w okolicy ud, brzucha i pośladków.

tel. do kontaktu
Aurelia Hewak tel. 510 270 655